omowienie zdjec :)

Wszystkie zdjęcia, które opublikowałam na moim blogu pochodzą z rożnego okresu mojego życia. Głównie jest to etap 2011- 2014 rok. Są to zdjęcia ze szkoleń nauczycieli i pedagogów z województwa pomorskiego. Pewnego dnia napisałam projekt szkoleń dla Centrum LUPA w Gdańsku, następnie został złożony w Kuratorium i wygrał. Taki fart miałam dwukrotnie. Są tez zdjęcia z uczelni GWSH, gdzie prowadziłam ćwiczenia i wykłady z diagnozy pedagogicznej. Ale także widać zdjęcia z terapii indywidualnej pedagogicznej z dziećmi w wieku 3- 4 lat. Widać także kilka zdjęć z warsztatów Rozwoju Osobistego, gdzie prowadziłam cykl szkoleń dla młodzieży, sprawiało mi to frajdę.
no i właśnie, a teraz morał z tego wszystkiego... Moja wędrówka zawodowa była bardzo zróżnicowana, przeszłam wiele ciekawych doświadczeń i mam taki jeden wniosek, ze musze się skoncentrować na pracy z dorosłymi... mogą to być studenci, uzależnieni i ich rodziny, może być to młodzież gimnazjalna lub trochę starsza - jeżeli chodzi o prace z dziećmi - to tylko terapeutycznie i indywidualnie. Moje szerokie doświadczenie zawodowe podpowiedziało mi, ze od tego co chciałam tak bardzo uciec jest moja droga na przyszłość. Pozdrawiam.

Komentarze